HOTEL DIRECTORY

10Απρ

Hotel Directory

Αγαπητέ επισκέπτη, Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας καλωσορίσουμε στο AKTHΕ Hotel. Αυτός ο κατάλογος σας δίνει μια εμπεριστατωμένη εικόνα για όλες τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες που διαθέτει. Αν έχετε επιπλέον ερώτηση επικοινωνήστε μαζί μας. Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη διαμονή και να απολαύσετε τις διακοπές σας στην Αγία Άννα.

Υποδοχή ανοικτή επί 16 ώρες
Το ξενοδοχείο μας έχει ανοιχτή υποδοχή επί 16 ώρες , με εσωτερική ή εξωτερική τηλεφωνική πρόσβαση επί 24 ώρες. Υπηρεσία αφύπνισης  και τηλεφωνική πρόσβαση επί 24h.

Κλιματισμός & Θέρμανση
Όλα τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα κλιματισμό για την άνεσή σας. Χρησιμοποιήστε τον ρυθμιστή για να ρυθμίσετε τον κλιματισμό. Εάν χρειάζεστε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

Ενοικίαση ποδηλάτων
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες.

Ολοκλήρωση Διαμονής
Η ώρα αναχώρησης είναι 12.00, μεσημέρι. Η ρεσεψιόν θα σας βοηθήσει να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας εάν θέλετε να περάσετε περισσότερο χρόνο στην παραλία πριν φύγετε.
Αν χρειάζεστε μεταγενέστερο check out ή επιθυμείτε να παρατείνετε την παραμονή σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την υποδοχή.

Πιστωτικές κάρτες
Δεχόμαστε τις ακόλουθες πιστωτικές κάρτες: MasterCard & VISA.
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

Μην ενοχλείτε
Αν δεν θέλετε να λάβετε τηλεφωνικές κλήσεις, ενημερώστε την υποδοχή. Οι εσωτερικές κλήσεις σε δωμάτιο δεν μπορούν να αποφευχθούν!

Πρωινό Γεύμα
Διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών (07:00 – 10:10) υπάρχει δυνατότητα πρωινού στο δωμάτιο.
καθώς και υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service) (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν). Η τιμή είναι 5,00 € ανά άτομο / περίσταση.

Υπηρεσία δωματίου
12 ώρες (08:00 – 20:00) .

Παροχή  πρωινού
Μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες σε ειδικές συσκευασίες πρωινό εφόσον ζητηθεί (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).

Παροχή φαγητού
Το ξενοδοχείο μας  συνεργάζεται με παρακείμενο εστιατόριο (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).

Καθαριότητα
Η ομάδα Housekeeping είναι στη διάθεσή σας . Εάν χρειάζεστε επιπλέον πετσέτα, επιπλέον μαξιλάρι, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε.
Για επιπλέον υπηρεσίες καθαρισμού, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Housekeeping.

Διαδίκτυο
Σε κάθε δωμάτιο υπάρχει ασύρματη σύνδεση στο internet. Η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι ελεύθερη
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεσή σας, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

Υπηρεσία σιδερώματος
Μπορούμε να σας παράσχουμε υπηρεσία σιδερώματος. Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή.

Τεχνική υποστήριξη
Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τον υπολογιστή σας, τη σύνδεση στο διαδίκτυο, κλπ., Παρακαλούμε καλέστε την Υποδοχή για να σας βοηθήσει

Υπηρεσία Μεταφοράς Αποσκευών

Υπηρεσία πλυντηρίου 
Η υπηρεσία πλυντηρίου είναι διαθέσιμη κάθε μέρα. Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή.

Κέντρο επιχειρηματικότητας
Αν θέλετε να στείλετε ένα φαξ ή να κάνετε ένα αντίγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Υποδοχής σας για να σας βοηθήσουμε. Υπάρχει για τους πελάτες μας κοινόχρηστος υπολογιστής και δυνατότητα εκτύπωσης, φαξ, φωτοαντιγράφησης και σάρωσης (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).

Παροχή tablet
Δυνατότητα παροχής  tablet, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

  • Δυνατότητα προσθήκης παιδικού κρεβατιού (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).
  • Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε τουλάχιστον δύο γλώσσες (έντυπος ή ηλεκτρονικός)
  • Σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών: Παρακαλούμε στείλτε μας τα παράπονά σας  στο info@hotelakti.gr με στόχο να διερευνηθεί ανεξάρτητα το θέμα.
  • Υπηρεσία για γρήγορη αναχώρηση
  • Δορυφορική τηλεόραση
  • Δεύτερη υπηρεσία καθαριότητας (turndown) το βράδυ ως πρόσθετος έλεγχος

Hotel Directory

Hotel information guide

Dear visitor, We are pleased to welcome you to AKTI Hotel. This hotel list gives you an in-depth picture of all the facilities and services available. If you have an additional question or please contact one of our team members. We wish you a pleasant stay with us and enjoy your time in Agia Anna.

Reception open for 16 hours
Our hotel has an open 16-hour reception, with 24-hour internal or external telephone access. Wake-up service and 24-hour phone access.

Air Conditioning & Heating
All rooms are equipped with air conditioning for your comfort. Use the wall mounted adjuster to adjust the air conditioning.
If you need help or have questions about the system please contact our Reception for help.

Bicycle rental
Please contact the reception for more information.

Completion of Residence
The departure time is 12.00, noon. The reception will help you save your luggage if you want to spend more time in town before leaving.
If you need a later check out or wish to prolong your stay, please contact the reception.

Credit cards
We accept the following credit cards: MasterCard & VISA.
If you have questions about payment methods, please contact the Reception.

Do not disturb
If you do not want to receive phone calls, please update the slot. Internal calls to room can not be avoided!

Breakfast
Breakfast is over 3 hours (07:00 – 10:10) and breakfast is available in the room.
as well as a morning breakfast service (chargeable at the front desk). The price is EUR 5.00 per person / per person.

Room service
12 hours (08:00 – 20:00) .

Breakfast provided
We can provide customers in special packs for breakfast upon request (chargeable at reception).

Food delivery
Our hotel cooperates with an adjacent restaurant (chargeable at the front desk).

Cleanliness
The Housekeeping team is at your disposal. If you need an extra towel, extra cushion or ironing board, please let us know.
For additional cleaning services, please contact the Housekeeping team.

Internet
Each room has wireless internet access.
If you are having problems with your connection, please contact the Reception.

Ironing service
We can provide you with an ironing service. For more details, please contact our reception staff.

Technical support
If you experience difficulties with your computer, internet connection, etc., please call the Reception to help you

Hotel Groom Service

Laundry service
The laundry service is available every day except for national holidays. For more details, please contact our reception staff.

BUSINESS CENTER
If you want to send a fax or make a copy, please contact your Reception Team to help you.
There is a shared computer and printing, faxing, copying and scanning (for a fee, please contact the reception) for our customers. Internet access is free.

Tablet delivery
Tablet capability, please contact the Receptionist.

  • Possibility to add a baby bed (for a fee, please contact the reception). 
  • Guide to hotel services in at least two languages ​​(printed or electronic)
  • Customer complaint management system: Please send us your complaints at info@hotelakti.gr with the aim of independently investigating the issue.
  • Express checkout service
  • Satelite tv
  • Second turndown service as an extra check

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

As you found this post useful...

Follow us on social media!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!